2014. május 19., hétfő

Köszöntés, avagy a piros szalag átvágása




Köszöntés
Buuu Babáim! Köszöntök minden kedves idetévedőt! Ezennel átvágnám a blogon lévő piros szalagot, ugyanis megvannak az utolsó simítások is, így megnyitásra készen állok. Három, kettő, egy... NYISSZ! Remek! Egyenlőre nyugodtan gyönyörködhettek a gyönyörű design-ba, amit én magam készítettem, illetve nézelődhettek, bár egyenlőre nem sok mindent találtok. Hamarosan azonban elárasztom a blogocskát remek kis cikkekkel, történetekkel, kreatív dolgokkal, design tippekkel, és rengeteg hasznos dologgal. Remélem minél több olvasócskámnak elnyeri majd a tetszését drága kis oldalam, ám mivel nem vagyok gondolatolvasó, ezért megkérlek titeket, hogy kattintsatok a bejegyzések alatti kis pipákra, vagy még jobb lenne, ha kifejtenétek a véleményeteket nekem egy cuki komment formájában. Ha pedig továbbra is nyomon szeretnél követni, iratkozz fel rendszeres olvasónak, nem fogod megbánni! Gyertek, gyarapítsátok a Creative Bitch népes kis társaságát, és adjátok át magatokat a rengeteg információnak és klassz érdekességnek! 
Ui.: Ha van kedvetek, és elég vállalkozó szelleműek vagytok, nyugodtan bepötyöghetitek kommentbe, mit szeretnétek először látni. Bármilyen ötletre vevő vagyok, csak tessék leírni az elképzelést! ^^
Ezer puszi, xoxo meg minden - Miss VIP   
It's creative bitch, please!
                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése